
he Elder Scrolls V: Skyrim kommer til å by på et nesten uendelig antall oppdrag, lover spillets regissør, Todd Howard, i et intervju med Wired.
Evighet
Bethesda har allerede lovet oss et uendelig antall drager i Skyrim, i den forstand at nye beist vil fortsette å dukke opp i verdenen, uansett hvor mange man setter ut for å slakte. I et intervju med amerikanske Wired forteller spillets regissør, Todd Howard, at dette også vil gjelde oppdragene.
Utbvikleren har døpt systemet Radiant Quest System, og det vil fortsette å fore deg med tilfeldig genererte oppdrag, enten ved at du blir sendt ut til områder du foreløpig ikke har utforsket ennå, eller ved at du gjør jobber for de forskjellige partene i Skyrim når du er ferdig med de allerede skrevne oppdragene. Ideen er at det skal føles som et spill man kan spille for alltid.
The Elder Scrolls: Skyrim utvikles og utgis av Bethesda for Xbox 360, PS3 og PC. Spillet lanseres fredag 11. november.