
En reklamebanner på Electronic Arts’ nettjeneste Origin averterte med betatilgang til Battlefield 4 dersom man forhåndsbestiller Medal of Honor: Warfighter. Nå bekrefter EA forholdet i trailer.
Beta til neste høst
Det var ikke bare vi som ble overrasket over Battlefield 4-relatert reklame på Origin allerede nå, før EA i det hele tatt har nevnt utvikler, lanseringsdato og plattformer. Men det stemmer altså. Det forteller EA i dag, etter at nyheten om en reklamebanner på Origin som nevnte spillet i en kampanje for Medal of Honor: Warfighter gikk verden rundt. Hvorvidt det var et smart PR-stunt eller faktisk en glipp, nevnes ikke.
Se trailer
Betatesten det snakkes om i reklamen skal ifølge utgiveren starte til høsten neste år, men utover dette var det fryktelig lite informasjon om selve spillet å hente. Vi står med andre ord fremdeles uten plattform, lanseringsdato og utvikler. Det er nok sannsynlig at sistnevnte nok en gang blir Dice, men med tanke på Activisions bruk av tre forskjellige studioer til Call of Duty-serien, er ingenting sikkert.
Medal of Honor: Warfighter utvikles av Danger Close og utgis av Electronic Arts for PC, Xbox 360, Wii U og Playstation 3. Spillet lanseres 25. oktober.