I går annonserte Take-Two at det etterlengtede actioneventyret Bioshock Infinite har blitt utsatt fra sin opprinnelige oktober-lansering til en ny lansering i starten av 2013. Årsaken var, ifølge utviklingssjef Ken Levine, at noen spesifikke modifikasjoner og forbedringer ville gjøre spillet enda bedre.
Flerspiller?
I en stillingsannonse på Gamasutra søker Irrational Games en network programmer, noe som har ført til spekulasjoner hos Eurogamer om at utsettelsen skyldes at Levine og Irrational Games har bestemt seg for å legge til en flerspillermodus i spillet.
Irrational Games har alltid avkreftet en flerspillerdel i spillet, og understreket at de fokuserer fullt og helt på å lage et fantastisk enspillerdel. Verken Take-Two eller Irrational Games har kommentert ryktene ennå.
Bioshock Infinite utvikles av Irrational Games og utgis av Take-Two. Spillet lanseres på Xbox 360, Playstation 3 og PC i februar 2013.