Norsk pris bekreftet for GTA VI
Vi har omsider fått de norske prisene for det kommende storspillet fra Rockstar Games.
Power og Elkjøp oppgir en prislapp på 899kroner for spillet. Merk da at det kommer med kun nedlastingskode i boksen.
En utgave inkludert disc er ventet å komme før året er over.
Indie-suksess for Meccha Chameleon
Utvikler «Lemorion» som står bak utviklingen av et av de mest solgte spillene så langt i år, Meccha Chameleon kan le hele veien til banken og klappe seg selv på skulderen med syv millioner solgte eksemplarer. Det skal nevnes at spillet ligger ute med en prislapp på 6 dollar, som gjør det veldig tilgjengelig for kjøp, men uansett en bragd verdt å nevne.
Prisøkning for tredje gang på Xbox Series-konsollene
Xbox melder om en prisøkning på rundt 100 dollar for 512gb-konsollene og 150 dollar på 1tb-konsollene på grunn av økte kostnader knyttet til den stadig økende «RAMageddon».
I skrivende stund er det omtrent samme pris for en ny Series S som det var for Series X da konsollene ble lansert for seks år siden.
Flere hundre Bungie-ansatte må nå lete etter ny jobb
Det er ikke lenge siden vi hørte at den siste pakken med innhold til Destiny 2 var mer eller mindre en avrunding av ti år med Destiny og at det ikke vil komme noe mer innhold til spillet.
Etter flere mistanker har det kommet frem at 292 ansatte (og det kan bli opp mot 400) blir sagt opp, inkludert lederen for studioet, Justin Truman.
Nintendo øker lønnen til de ansatte med 10%
Shuntaro Furukawa har svart aksjeeierne til Nintendo at det er viktig for dem at de ansatte har passende lønn til enhver tid. De har derfor økt baselønnen til de ansatte med 10 prosent i selskapet.
Kilder: TWIV , Mynintendonews
Etter flere års ventetid lokker Replaced oss med på et cyberpunk-pikseleventyr satt til et alternativt 80-tall, men er det...
Etter 6 år siden annonsering er Capcoms neste eksperimentelle sjangermølje klar for allmennheten. Kort oppsummert er det en av årets...
Skrekk-titler er en hårfin kunst å få til i dagens overgrodde landskap. Som en utvikler må man konsekvent bringe noe...