Hjernen bak Bioshock-universet, Ken Levine, forteller om et nytt spillbarhetselement som vil dukke opp i det kommende Bioshock Infinite.
Nytt element
Det er ingen tvil om at forventningene til Bioshock Infinite er skyhøye, og årets E3-messe dempet ikke akkurat suget etter å spillet det. I en åpenbart nøye gjennomtenkt markedsstrategi dukker det nå og da opp nye trailere fra spillet, som avslører nye elementer.
Denne gangen har turen kommet til såkalte rifts – en slags vinduer som viser gjenstander og skapninger fra andre verdener, som Elisabeth kan trekke inn og la deg benytte deg av i spillet. Dette byr på en rekke spennende nye måter å løse problemer på, og i tillegg til grunding forklaring av spillmekanikken, får vi også se nye bilder fra det vakre spillet i denne videoen:
Bioshock Infinite utvikles av Irrational Games og gis ut av 2K Games for PC, PS3 og Xbox 360. Lanseringsdato er ikke bekreftet.